چهارمین کنگره بین المللی شعر توحیدی با حضور شاعران ملی و بین المللی در شهرستان میبد برگزار شد

چهارمین کنگره بین المللی شعر توحیدی با حضور شاعران ملی و بین المللی در شهرستان میبد برگزار شد.خبرگزاری شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، چهارمین کنگره بین المللی شعر توحیدی با حضور شاعران برجسته ملی و بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار شد.

بهارستانی شهردار میبد در این مراسم گفت: برگزاری برنامه هایی مانند کنگره شعر توحیدی در شهرستان میبد می تواند گام موثری در جهت ترویج فرهنگ شعر و فرهنگ ناب اسلامی باشد.

وی افزود: با توجه به قدمت شهرستان میبد و حضور مفاخر و مشاهیر بزرگ ملی و بین المللی امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی بتواند بیشتر این مفاخر را به کشور معرفی کنیم.

شعر و شاعری توحیدی گام موثری در جهت دهی مردم به این مسیر برداشته است

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان میبد پایتخت زیلو، سفال و به ویژه چهره های علمی و فرزانه و دانشمند در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به دبیری ذکریا اخلاقی، شاعر برجسته میبدی در کنگره بین المللی شعر توحیدی گفت: در دیداری که با حضرت آقا داشتیم ایشان ضمن برشمردن ویژگی های استان اخلاقی تعبیری به کاربردند که من به عنوان یک میبدی به وجد آمدم که بیان کردند ما افتخار داریم که سالی یک بار از اشعار استاد اخلاقی بهره مند می شویم و امروز افتخار پیدا کردیم که دوبار در سال از ایشان بهره مند شدیم.

میرمحمدی گفت: هنر شعر و شاعری در مسیر توحید باعث می شود که قدم های زیادی توسط آحاد مردم به سمت خدا برداشته شود و با شعرهایی که شما سروده اید میتوانیم بسیاری از مردم را در این مسیر قرار دهیم.

در پایان این مراسم نیز نفرات برتر تجلیل شدند.

کد خبر 1179398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha