جوانان تاریخ جنگ را مطالعه کنند/ جیرفت دین خود را به دفاع مقدس ادا کرد

محمد مارانی گفت: امروز جوانان ما باید تاریخ جنگ و دفاع مقدس که سرشار از رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان و شهدا است را مطالعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محمد مارانی» در این یادواره، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت شهدا، گفت: افتخار می کنم که در دوران دفاع مقدس همرزم این شهدا بودم.
 
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در جنوب کشور ابراز کرد: شهید رئیسی در خانواده ای مذهبی و انقلابی به دنیا آمد که قبل از انقلاب مبارزات انقلابی انجام می داد.
 
وی ادامه داد: این سردار شهید و مبارز انقلابی همگام با دیگر شهدای شهر جیرفت داوطلبانه برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام سلاح به دوش گرفته و در میدان نبرد مردانه جنگید.
 
مارانی اظهار کرد: شهید رییسی یکی از فرماندهان شجاع، دلیر و با لیاقت در سطح سپاه و نیروهای مسلح بود.
 
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در جنوب کشور بیان کرد: این فرمانده شجاع و دلاور همواره در نبرد با دشمن موجب تقویت روحیه رزمندگان می شد.
 
وی با بیان این مطلب که شهدا گواه و ناظر بر گفتار ما هستند، تصریح کرد: مردم غیرتمند این دیار بدانید که جیرفت در دفاع مقدس دین خود را ادا کرد و گواه آن، ملجا شهدای این شهرستان است.
 
مارانی با اشاره به این که در محضر شهدا هستیم، تاکید کرد: برخی از شهدای این شهرستان با حضور در عملیات بیت المقدس، نقش آفرینی کرده و خوش درخشیدند.
 
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در جنوب کشور عنوان کرد: صدام قرار بود ظرف مدت یک هفته خرمشهر را فتح کند اما به دلیل مقاومت مردم، این نبرد ۳۵ روز طول کشید.
 
وی اضافه کرد: در عملیات بیت المقدس در نبرد نابرابر ۲۴ روزه خرمشهر با خون فرزندان شما همچون شهیدان اسدالله رییسی، عادلی، آلپلو که مردانه جنگیدند، فتح شد.
 
مارانی در خاتمه تصریح کرد: امروز جوانان ما باید تاریخ دفاع مقدس که سرشار از رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان و شهدا است را مطالعه کنند.
کد خبر 1179417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha