اجرای پانزدهمین دوره «نذر قربانی» در سطح کانون های مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور ، گفت: پانزدهمین دوره «نذر قربانی» در سطح کانون های مساجد استان با همت خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و نیز خیرین موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) اجرا شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در حاشیه توزیع گوشت نذر قربانی ضمن تسلیت بمناسبت شهادت امام محمد صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طرح قربانی مشارکتی در ابتدای هر ماه قمری، متبرک به نام حضرت خدیجه (س) و با شعار «میهمان مادر» با مشارکت خیرین نیک اندیش ازاز سراسر ایران اسلامی به اجرا در می‌آید.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه تاکنون شش میلیارد تومان گوشت گوسفندی در سطح استان توزیع شده است، افزود: در این مرحله نیز ۱۲۰۰بسته گوشت گوسفندی ماه شوال،با محوریت دفتر امام جمعه شهرستان کنگاور و ۳۱ کانون فرهنگی هنری منتخب از این شهرستان و شهر کرمانشاه میان خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد که  هربسته بین ۱.۵ تا دو کیلوگرم به ارزش ۴۰۰هزار  تومان بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: طی چند مرحله ارسال محموله‌ای همزمان با ماه مبارک رمضان و توزیع آن در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، روانسر و صحنه،توزیع و این مشارکت و همراهی در اجرای طرح قربانی مشارکتی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) یکی از افتخارات کانون‌های فهما در رزمایش مواسات و همدلی است.

 

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: بچه های مساجد استان در  راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان در قالب رزمایش «مواسات و همدلی» به صورت خودجوش نسب به تهیه و توزیع بسته های معیشتی  اهتمام ویژه دارند.

کد خبر 1179485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha