تکمیل ساختمان تجاری و درمانی هلال احمر ۲۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد

غریب‌آبادی با بیان اینکه پروژه ساختمان تجاری و درمانی هلال احمر گلستان چندسال است نیمه کاره رها شده است، گفت: برآوردها نشان می‌دهد برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم.

«قاسم غریب‌آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: یکی از پروژه های مهم جمعیت هلال احمر استان گلستان مجتمع تجاری درمانی است که متاسفانه چند سالی است نیمه کاره رها شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه یکی از اقدامات ما در ماه های اخیر پیگیری و تعیین تکلیف این پروژه بود، گفت: برآورد ما نشان‌ می دهد برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که بنای ما استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی است.

 

وی افزود: در صورت تکمیل، این مجتمع‌ می تواند یک منبع درآمد خوب و مناسب و ظرفیتی برای ایجاد اشتغال باشد. با توجه به اینکه پروژه از اداری به تجاری و درمانی تغییر کاربری پیدا کرده است به طور قطع برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جذابیت خواهد داشت.

 

غریب‌آبادی با اذعان به اینکه پروژه های سرمایه گذاری مشارکتی در کشور عمدتا با لابی گری و رانت واگذار شده است، تصریح کرد: برای اینکه پروژه های ما با مشارکت بخش خصوصی به انجام برسد نیاز به این است که سرمایه گذار بخش خصوصی تضامین بسیار محکمی را ارائه کند تا در صورت کوتاهی از تعهدات، امکان برخورد قانونی وجود داشته باشد.

 

کد خبر 1179678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha