بسیج کلیه امکانات آبفا خوزستان برای کمک در آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

کرمی نژاد از بسیج کلیه امکانات و تجهیزات آبفا خوزستان برای کمک رسانی در امر آواربرداری ساختمان متروپل آبادان علاوه بر ارائه خدمات به مردم خبر داد.

«محمدرضا کرمی نژاد» عصر امروز (یکشنبه ۸ خرداد) در حاشیه بازدید از روند اجرایی عملیات آواربرداری ساختمان فروریخته متروپل آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار جانباختگان حادثه غم انگیز متروپل آبادان اظهار کرد: این شرکت از ابتدای وقوع حادثه علاوه بر ارائه خدمات به مردم خوزستان، همه امکانات خود از جمله ماشین آلات سبک و سنگین و گروه‌های حوادث آب و فاضلاب برای کمک به آواربرداری بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری با سایر دستگاه های مستقر در محل سانحه است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آماده باش کامل نیروهای آبفا منطقه آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: تیم های عملیاتی این ۲ منطقه به صورت شیفتی و شبانه روزی امکانات لازم را در اختیار فرمانده میدان قرار می دهند و به سر تیم‌ها تاکید شده برای کمک در امر آواربرداری و ارائه خدمات از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی با بیان اینکه پیکور سنگین، بیل مکانیکی، تانکر ۱۵ هزار لیتری و انواع الکتروپمپ تحویل فرمانده میدان در شهرستان آبادان شده است تا برای آواربرداری از آن استفاده شود تصریح کرد: گروه‌های عملیاتی آب و فاضلاب نیز برای تخلیه آب‌های سطحی و حوادث در محل حادثه حضور مستمر دارند و عملیات به صورت دائم در حال انجام است.

 

کرمی نژاد همچنین از آبرسانی به ۲ هزار و ۶۱۲ روستا در خوزستان خبر داد و اضافه کرد: با همکاری دولت و مساعدت وزیر نیرو این مهم یکی از برنامه‌های شرکت آبفا خوزستان است که پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده اجرای آنها به پایان برسد.

 

وی ادامه داد: آبرسانی به مناطق روستایی خوزستان که دچار بحران کم آبی هستند در حال انجام است، چرا که دولت مردمی عزم راسخ خود را برای حل مشکلات خوزستان به ویژه در بخش آب فاضلاب و آبرسانی روستاها جزم کرده است.

 

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون آبرسانی به ۱۶۰ روستا در مناطق مختلف خوزستان به پایان رسیده ابراز کرد: این در حالی است که سال گذشته نیز یک هزار و ۱۰۱ روستا در خوزستان آبدار شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است تا پایان امسال روستای بدون آب در خوزستان وجود نداشته باشد.

 

کد خبر 1180374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha