مهارت آموزی بستر رفع معضل بیکاری است

قائدرحمتی با اشاره به به مشکل بیکاری در استان لرستان، افزود: مهارت آموزی بستر رفع معضل بیکاری و کاهش مشکلات زندگی شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عزیزاله قائد رحمت» امروز(10 خرداد) در  حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع) و شهرداری بروجرد، اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای با هدف تقویت توانمندی نسل جوان و نوجوان ارائه می شود.

 

وی افزود: با هدف توانمندسازی مهارتی و زمینه سازی توسعه منابع درآمدی شهروندان و استفاده بهینه از ظرفیت ها و منابع محلی، تفاهم نامه همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع) و شهرداری بروجرد منعقد شد.
 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد بیان کرد: حفظ و توسعه فضای سبز شهری، افزایش رضایت شهروندان با ارتقای مهارت های فنی و شغلی اصناف، ترویج فرهنگ مهارت آموزی و کمک به اقتصاد خانوارهای شهری به خصوص اقشار آسیب پذیر از طریق توانمندسازی شغلی مهارت جویان به ویژه در زمینه مشاغل خانگی، توسعه صنایع دستی بومی و توانمندسازی شهروندان جهت افزایش اشتغال زایی و درآمدزایی در این بخش را از اهداف تفاهم نامه است.

 

کد خبر 1180989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha