برنامه‌های فرهنگ‌سرای قرآن در دهه کرامت

مدیر فرهنگ‌سرا قران گفت: این فرهنگ‌سرا به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌های حضوری و غیرحضوری ویژه ای را برای اقشار مختلف مردم تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان مدیر فرهنگ‌سرا قران گفت: این فرهنگ‌سرا به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌های حضوری و غیرحضوری ویژه ای را برای اقشار مختلف مردم تدارک دیده است.

 

برگزاری اردوی تفریحی همراه با مسابقات ورزشی و فرهنگی و همچنین اجرای جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با مولودی خوانی ، سخنرانی و تقدیر از دختران نمونه کانون و مسجد صاحب الامر (عج) بخشی از این برنامه هاست.


این برنامه با همت کانون ترنج این فرهنگ‌سرا روز چهارشنبه 11 خردادماه و با حضور 200 دختر نوجوان در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت از ساعت 13 تا 19 برنامه‌ریزی شده است.


تولید محصول ویژه شبکه های اجتماعی با عنوان «‌شمسه و آهو» که از سخنان گهربار امام رضا علیه السلام بهره گرفته و همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی از آثاری با مضمون زندگی شاه خراسان از دیگر برنامه های دهه کرامت این فرهنگ‌سراست.


علاقه‌مندان برای حضور در مراسم جشن می‌توانند با شماره تلفن  55775141تماس بگیرند و ثبت نام کنند. برای بازدید محصولات مجازی صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای قرآن میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 

کد خبر 1181107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha