استقبال گسترده بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بغداد از غرفه آستان قدس عباسی

غرفه آستان قدس عباسی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد با استقبال و توجه بازدیدکنندگان در گروههای مختلف اجتماعی رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، غرفه آستان قدس عباسی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد که در حال برگزاری است با استقبال و توجه بازدیدکنندگان در گروههای مختلف اجتماعی و سنی اعم از فرهیختگان، دانشگاهیان و روحانیون رو به رو شد. بطوریکه آنها آثار عرضه شده در این غرفه را متناسب با ذوق و سلیقه فکری و فرهنگی خود عنوان کردند.

محمد الأعرجی، سرپرست این غرفه در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه های بین المللی از جمله این نمایشگاه که یکی از مهم ترین نمایشگاه هایی است که در کشور عراق برگزار می شود و ما به آن توجه داریم، دارای تمهیداتی است و آثار گوناگونی در زمینه های علوم معرفتی، فکری و دانشگاهی و فرهنگ کودکان، علاوه بر آثار هنری در آن عرضه شده است و همه اینها برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و غرفه جذابیت ایجاد کرده است.

وی افزود: واکنش‌ها نسبت به مشارکت آستان قدس عباسی در این دوره از نمایشگاه مثبت بود و نقطه نظرات و دیدگاهها ثبت شد تا در مشارکت های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است، مشارکت آستان قدس عباسی در این نمایشگاه که با حضور بخش امور فکری و فرهنگی و بخش معارف اسلامی و انسانی انجام شد، مکمل مشارکتهای قبلی بود، زیرا عرضه بیش از ۳۰۰ اثر متنوع و مختلف را شامل شد که همگی از تألیف گرفته تا چاپ از محصولات ناب حرم مطهر هستند و این ویژگی غرفه آستان را از سایر غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه متمایز کرده است.

کد خبر 1181143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha