حضور دهه نودی های کانون فاطمة الزهرا تبریز در جشن میلاد حضرت معصومه

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت جشن «روز دختر» با حضور دختران و مادران منطقه در مسجد حضرت فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز برگزار شد.

«سیداحمد موسوی» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت،از برگزاری مراسم جشن با اجرای برنامه های شاد و متنوع به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در کانون فاطمة الزهرا (س) خبر داد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: حضرت معصومه(س) همواره در راستای ولایت و ولایت پذیری گام بر می‌داشتند که این مسئله یکی از شاخص‌های مهم کریمه اهل ‌بیت(ع) محسوب می‌شود.

موسوی افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، به همت بانوان کانون و مسجد،ویژه برنامه شاد و متنوع در محل مسجد با حضور دهه نودی های منطقه برگزار شد.

وی سخنرانی با محوریت سبک زندگی حضرت معصومه (س)، اجرای مولودی،اهدای جایزه،پذیرایی را از دیگر برنامه های ویژه جشن میلاد حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر نام برد.

موسوی ضمن تجلیل از بانوان فعال در عرصه فرهنگی کانون،خاطرنشان کرد:اجرای سرود «سلام فرمانده» دهه نودی های کانون و مسجد،پایان بخش این جشن معنوی بود.

کد خبر 1181214

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha