مشارکت هلال احمر گلستان در تحقق طرح نهضت ملی مسکن/ ۱۴ هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن پیش‌بینی شد

غریب‌آبادی گفت: جمعیت هلال احمر استان گلستان ۱۴ هزار مترمربع زمین در محدوده شهر گرگان دارد که آن را برای کمک به‌ دولت برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهیم داد.

«قاسم غریب‌آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: استفاده از ظرفیت های موجود جمعیت هلال احمر برای درآمدزایی و کمک به ایجاد اشتغال و رونق تولید در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: قطعه زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع در شهر گرگان داریم که بنای ما استفاده از این ظرفیت برای فعالیت های اقتصادی است.

 

وی افزود: با توجه به برنامه دولت برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور، پیشنهاد ما انبوه سازی مسکن در این ۱۴ هزار مترمربع است تا هم سهمی در تحقق طرح نهضت ملی مسکن داشته باشیم و هم بخشی از مشکلات مربوط به تامین زمین مسکونی در مرکز استان برطرف شود.

 

غریب‌آبادی ادامه داد: درباره این موضوع پیگیری هایی را از رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشتیم و موفق شدیم دستور مستقیم برای تغییر کاربری این اراضی را بگیریم و طی بازدیدهایی که از سوی کارشناسان مرکز صورت گرفت، فضا برای ایجاد مجتمع های مسکونی مورد تایید قرار گرفت.

 

وی گفت: قرار شده تا طرح توجیهی را در مورد این پروژه را زودتر تهیه و به مرکز ارسال کنیم تا سایر اقدامات به زودی در دستور کار قرار بگیرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان یادآور شد: بخشی از واحدهای مسکونی که قرار است در این عرصه احداث شود مربوط به کارکنان هلال احمر استان و بخشی هم برای سایر مردم پیش بینی خواهد شد.

 

کد خبر 1181318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha