امام‌خمینی (ره) تفرقه بین شیعه و سنی را سمی مهلک برای جامعه اسلامی می‌دانست/ نباید اجازه دهیم دشمنان بین مسلمانان اختلاف‌ بیندازند

آخوند حنفی با اشاره به سیره تقریبی امام خمینی (ره) گفت: ایشان همواره تفرقه و اختلاف افکنی را سمی مهلک برای جامعه اسلامی می‌دانست و بر وحدت و همبستگی مسلمانان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گمیشان، «امانگلدی آخوند حنفی» امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در مراسم گرامیداشت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهارکرد: ما باید این‌ مراسمات بزرگ بشماریم و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

 

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس گفت: اگر امروز از نعمت بزرگ‌ امنیت برخورداریم و زیر سایه دین اسلام هستیم به برکت حرکت و انقلابی است که امام خمینی (ره) به ثمر رسانده است. تمام زندگی امام راحل و کارهایی که انجام می داد فقط برای رضای خدا و رهایی مردم از زیر بار ظلم و ستم بود.

 

وی با اشاره به تبعید امام خمینی (ره) به چند کشور و سختی ها و خطراتی که برای اسلام و مردم ایران به جان خرید، تاکید کرد: امروز همه امنیت، پیشرفت، اقتدار و عزت مان را مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.

 

آخوند حنفی با اشاره به سیره تقریبی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ایشان همواره تفرقه و اختلاف افکنی را سمی مهلک برای جامعه اسلامی می‌دانست و بر وحدت و همبستگی مسلمانان تاکید داشت.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند گفت: دشمن از اختلافاتی که بعضا بین مسلمانان، شیعه و سنی و اقوام مختلف ایجاد می شود سو استفاده می کند و نباید اجازه دهیم دشمن با تفرقه انداختن بین مسلمانان به اهداف خود برسد.

 

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس ادامه داد: گلستان با تنوع مذاهب و اقوام نگارستان ایران اسلامی است و همواره نیز وحدت و انسجام بین خود را حفظ کرده ایم. از این پس هم باید هشیار باشیم و اجازه تفرقه افکنی به دشمن را ندهیم.

 

کد خبر 1181544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha