مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حدیث بیداری» در شهرستان زنجان برگزار می شود

به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حدیث بیداری (زندگینامه علمی و سیاسی امام خمینی از تولد تا رحلت) اثر حمید انصاری به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و به منظور آشنایی با زندگی و اندیشه امام خمینی(ره) و سیر حوادث انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حدیث بیداری (زندگینامه علمی و سیاسی امام خمینی از تولد تا رحلت) اثر حمید انصاری توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان برگزار می شود.

 

این مسابقه ویژه گروه سنی جوان و بزرگسال بوده و جوایز مسابقه شامل ۵ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی است. علاقمندان می توانند از تاریخ ۸ خردادماه ۱۴۰۱ لغایت ۸ تیر ماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس Samakpl.ir در این مسابقه شرکت کنند.

 

گفتنی است، کتاب «حدیث بیداری (زندگینامه علمی و سیاسی امام خمینی از تولد تا رحلت) نوشته حمید انصاری، توسط انتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، موسسه نشر عروج به چاپ رسیده است. در کتاب حاضر، زندگی‌نامه‌ی امام خمینی(ره) از زمان تولد تا رحلت بیان شده است؛ همچنین عقاید، ابعاد شخصیتی و رفتاری و فعالیت‌های سیاسی ایشان در این کتاب بررسی شده است.

کد خبر 1181747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha