توزیع بیش از ۶۵۰ بسته معیشتی در استان مرکزی

حجت الاسلام آسوده از اجرای طرح قرار دوازدهم به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۶۵۰ بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شده است.

حجت الاسلام «محمد رضا آسوده» ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: توجه به محرومین و نیازمندان جامعه از مهمترین دستورات دین و کلام بزرگان است که اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با همدلی و همراهی واقفین خیر اندیش در این زمینه فعالیت می کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم ویژه دهه کرامت در استان مرکزی افزود: از این تعداد ۳۰۰ بسته حمایتی در زرندیه، ۸۵بسته در شازند، ۵۰بسته در شهرستان های ساوه، آشتیان و دلیجان، ۳۰ بسته در شهرستان های خمین و اراک، ۲۰ بسته در خنداب ،۱۲ بسته در محلات و ۱۰ بسته حمایتی در فراهان  توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته تقریبا ۵۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: در مجموع ۲ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال  در این راستا هزینه شده است. این مقام مسئول ادامه داد: طرح «قرار دوازدهم» ، در دوازدهم هر ماه و به نیت امام زمان(عج) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام آسوده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح در تمام شهرستان‌های استان مرکزی در حال اجرا است، گفت: هر ماه با تامین منابع از محل در آمد موقوفات با نیات منطبق ، کمک خیرین و ادارات اوقاف در شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی وی بیان کرد: برخی از بقاع متبرکه توزیع گوشت قربانی و نذورات مردمی را در این برنامه دارند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون (س) علاوه بر توزیع ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۸۰ هزار تومان، گوسفند قربانی به ارزش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به مناسبت دهه کرامت ذبح و در میان نیازمندان شهر اراک توزیع می شود.

کد خبر 1181893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha