باور نمی کردم با ارز ۴۲۰۰ تومانی غذای سگ و دسته بیل وارد کشور شود

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته باور نمی کردم با ارز ۴۲۰۰ تومانی غذای سگ و دسته بیل وارد کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی نیکزاد لحظاتی پیش در نشست جمع بندی سفره یکروزه خود در یزد با اشاره به اینکه در جریان کرونا قیامت را دیدم، گفت: شخصیت های برجسته ای در کشور به خاطر کرونا جان خود را از دست دادند و فاصله ها را در خانواده ها مشاهده کردیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر موقع بخش خصوصی وارد عرصه مشارکت با دولت شده، ضرر کرده است که اصلا درست نیست.

وی با بیان اینکه ارز 4200 تومانی که مردمی سازی یارانه ها نام گرفته، امکان ادامه برای دولت نیست، ادامه داد: با توجه به شرایط خاص، دولت پیشنهاد داد که این طرح را متوقف کنیم.

نیکزاد افزود: زمانی که هنوز به عنوان نماینده تایید نشده بودم، باور نمی کردم که غذای سگ، دسته بیل و موز با ارز 4200 تومانی وارد کشور شود که متاسفانه این اتفاق می افتاد و همین کارها فاصله بین اغنیا و نیازمندان را زیاد کرده بود و عده ای در حال استفاده از این ارز به نفع خودشان بودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معیشت را که دولت در نظر می گیرد دو موضوع را باید مورد توجه قراردهد که بر مردم آسیب پذیر مشکل وارد نشود، اولین آن کنترل بازار و دومین آن هم کنترل تورم است.

وی خاطرنشان کرد: به جای اینکه دنبال افزایش حقوق ها باشیم باید قدرت خرید مردم را افزایش دهیم و تورم را کنترل کنیم تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

نیکزاد گفت: مصوباتی که گذاشته می شود خواهشا کمک کنیم تا این حاجت های مردم که در قالب دولت و استانداری آمده توسط مدیران و مسئولان دنبال کنیم تا مشکلاتشان مرتفع شود.

کد خبر 1181955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha