مردم روستای مختار آباد معرف انقلابی بودن جازموریان شدند

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: به نمایندگی از مردم جازموریان از بهزاد فلاح نژاد تهیه کننده فیلم سرود فرمانده و حجت الاسلام سابقی امام جماعت مسجد و مردم مختار آباد جازموریان تشکر می کنم از این که معرف جازموریان در انقلابی بودن شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۳ خرداد ماه حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: یکی از وظایف مهم امروزه ما جهاد تبیین است و یکی از ابعاد مهم آن مقابله با تحريف شخصیت مکتب امام خمینی (ره) است.

 

امام جمعه زهکلوت با تاکید بر این که یاد و نام امام راحل از انقلاب جدا نیست، تاکید کرد: دشمن سعی در تخریب شخصیت حضرت امام خمینی (ره) دارد و به دنبال عقده گشایی از امام راحل و رهبری است پس ما باید سعی کنیم استکبار ستیزی امام، خدمت به مردم و محرومان را تبیین کنیم.

 

وی با اشاره به فیلم مضحک تار عنکبوت مقدس تصریح کرد: این فیلم فاقد ارزش هنری و معنوی است در فیلم عنکبوت مقدس بیش از آنکه با یک فیلم مواجه باشيم با یک بازی راهبردی کلان دشمن در زمینه اسلام هراسی مواجه هستیم.

 

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: این مطلب هوشمندی ما را می طلبد که مواضع دقیقی را در مقابل ایران هراسی اینها بگیریم.

 

خطیب جمعه زهکلوت ابراز کرد: ما بر این باوریم که اکثر هنرمندان کشورمان نسبت به اسلام بزرگ، امام رئوف و ایران اعتقاد راسخی دارند و انتظار عمومی این است که خود آنها در محکومیت این گونه اقدامات ضد فرهنگی، ضد اخلاقی و ضد ایرانی مواضع روشن و محکم تری بگیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با چنین اقداماتی باید آثار فاخر و تاثير گذار دینی، انقلابی و ملی تولید کرد.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره‌ به توقیف نفتکش های یونانی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اخيرا در واکنش به دزدی دریایی یونان و آمریکا در ارتباط با توقیف نفتکش ایرانی بار دیگر اقتدار دریایی خود را اثبات کرد و ۲ نفتکش یونان را توقيف کرد و نشان دادند ایران در دفاع از منافع ملی خود مماشات نخواهد کرد و برای تامین منافع خود دست بسته‌ نیست و به اقدامات خصمانه غرب با قاطعيت پاسخ خواهد داد.

 

امام جمعه زهکلوت به روز جهانی محیط زیست اشاره کرد و افزود: نگاه به محیط زیست در اسلام و به تبع آن انقلاب اسلامی راهبردی تر است اما گلایه ای که مردم دارند از عدم توجه مسئولان به سیاست‌های کلی نظام در مورد محیط زیست است.

 

وی عنوان کرد: وضعیت نابسامان محیط زیست به خصوص جازموریان با مشکلات زیادی روبرو است و  بسیاری از مطالبات مردم برای سلامت محیط زیست تبدیل به کار فانتزی شده است.

 

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: مسئولان باید فوریت های زیست محیطی منطقه را تبیین کنند و چاره ای برای ریزگرد ها و طوفان ها بیاندیشند.

 

خطیب جمعه زهکلوت ادامه داد: مسئولان باید مناطق بکر و دست نخورده جازموریان به خصوص تالاب و مناطقی در کوهستان به عنوان منطقه حفاظت شده ببینند و هم چنین نسبت به فضای سبز در جازموریان تلاش بیشتری کنند.

 

وی در خاتمه ضمن تشکر از عوامل اجرای سرود سلام فرمانده در روستای مختار آباد جازموریان، عنوان کرد: به نمایندگی از مردم جازموریان از بهزاد فلاح نژاد تهیه کننده فیلم سرود فرمانده و حجت الاسلام سابقی امام جماعت مسجد و مردم مختار  آباد جازموریان تشکر می کنم از این که معرف جازموریان در انقلابی بودن شدند.

کد خبر 1182155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha