مخالفین ولایت فقیه، مخالف امام زمان (عج) هستند/ تلاش دشمن برای ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی، گفت: قطعاً کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند، با امام زمان (عج) نیز مخالف خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی صبح امروز در مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب که در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) با حضور مردم و مسئولان استان یزد برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی (ره) در زمانی انقلاب را بنیانگذاری کرد که دین در دنیا به ضعیف‌ترین وضعیت خود نزول کرده بود، گفت: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی یک انسان مردمی به‌مانند پیامبر اکرم (ص) بود و تمام تلاش خود را برای احیای دین اسلام و انسانیت به کاربست.

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد با تاکید بر اینکه امام راحل برای رهایی مردم از دست طاغوت و ظالمین جهان که بر ایران حکومت می‌کردند، تلاش‌ها و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند، افزود: رهایی ایران اسلامی از دست طاغوت و زنده کردن اسلام سبب شده بود که دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام و سلب آرامش مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه در طول بیش از 40 سال گذشته اگر برخی از مسئولان به فکر مال‌اندوزی نبودند، وضعیت امروز کشور خیلی بهتر بود، عنوان کرد: دشمن می‌داند که اگر حکومت اسلامی در این کشور برقرار شود، ظهور امام زمان (عج) را به دنبال خواهد داشت لذا از هر تلاشی برای عقب نگه داشتن کشورمان بهره می‌گیرد.

محمدی هدف اصلی دشمن را ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن هر آنچه توانسته در طول 40 سال گذشته به کار بسته تا مردم را از جمهوری اسلامی ناامید کند اما ملت شریف ایران نشان داده‌اند که هیچ‌گاه به توطئه‌های خودساخته دشمن توجهی نمی‌کنند و همیشه استوار در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند، با امام زمان (عج) نیز مخالف خواهند بود چون آنها با راه ولایت فقیه و این مسیر مشکل دارند و مخالف آن هستند لذا با امام زمان نیز در هنگام ظهور مخالفت خواهند کرد.

کد خبر 1182373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha