پتانسیل فضای مجازی برای ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب بکار گرفته شده است

بنکدار با اشاره به برنامه های سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: پتانسیل فضای مجازی برای ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب و گرامیداشت این ایام بکار گرفته شده است.

«مهدی بنکدار« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های رحلت حضرت امام خمینی(ره) توسط موسسه نشر آثار استان اصفهان اظهارداشت: بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت های هنری دو اقدام و مولفه مهم در گرامیداشت این ایام بوده است.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: پتانسیل فضای مجازی برای ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب و گرامیداشت این ایام بکار گرفته شده و تولیدات محتوا دیجیتال نشر یافته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره های هنری روح الله، محصولات این رویداد فرهنگی و هنری در قالب نمایشگاه های استانی و شهرستانی عرضه شد.

بنکدار با بیان اینکه تئاترهای فاخری در جشنواره روح الله به نمایش و داوری گذاشته شد، خاطرنشان کرد: این ظرفیت هنری در شهرستان های استان در قالب نمایش های خیابانی در این ایام اجرا می شود.

 

وی برپایی نمایشگاه های عکس و هنرهای تجسمی را از دیگر ظرفیت های هنری برای انتقال اندیشه های امام خمینی(ره) بیان کرد و ادامه داد: نمایشگاه آثار تجسمی و عکس، برگزاری محافل ادبی و اجرای تئاتر خیابانی از جمله برنامه های  هنری ایام رحلت در استان اصفهان است.

مدیر موسسه نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان با بیان اینکه امسال برنامه های موسسه در شهرستان ها نیز برای نخستین بار اجرا شده، خاطرنشان کرد: در گذشته تمرکز بر مرکز استان بود اما امسال در چهار شهرستان و سپاهان شهر نیز با همکاری نهادهای فرهنگی و هنری این برنامه ها اجرا و تجربه های آن برای ترویج فعالیت های مرکز در سراسر اصفهان بکارگرفته خواهد شد.

 

وی یادآورشد: نمایشگاهی از آثار هنری نگارخانه امام خمینی(ره) اصفهان در شهر قم برپا و مورد استقبال قرار گرفت.

 

مدیر موسسه نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان برپایی نمایشگاه عکس و جلسه نقد و بررسی، اجرای مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب وصیت نامه امام(ره)، توزیع بسته های و اقلام فرهنگی و همچنین تبلیغات و تولیدات چند رسانه و کلیپ را از دیگر برنامه های ایام رحلت جانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعلام کرد.

 

کد خبر 1182464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha