افزایش ۶۵ درصدی مصرف بنزین در بندر آستارا

هوشیاری گفت: مصرف بنزین در تعطیلات نیمه خرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش داشت.

«اردشیر هوشیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: از ۱۱ تا ۱۴ خرداد سال جاری، سوختگیری بنزین در جایگاه‌های سوخت آستارا رکورد زد.

 

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بندر آستارا با بیان‌اینکه دربازه زمانی اشاره شده، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۵ درصد افزایش داشته است، افزود: سوختگیری خودروها در ۵ جایگاه انجام می‌شود.

 

وی وضعیت ذخیره‌سازی سوخت در جایگاه‌های سوخت آستارا را خوب ارزیابی کرد و گفت: سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

 

هوشیاری تصریح‌کرد: عرضه کم‌سابقه بنزین، نشانه ورود قابل توجه مسافران و گردشگران به بندر آستارا است و نیروهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

 

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بندر آستارا با اشاره به اینکه واحدهای عملیاتی و بازرسی شرکت در تعطیلات نیمه خرداد، جایگاه‌های عرضه سوخت آستارا را به‌صورت محسوس و نامحسوس کنترل و زمینه تأمین و توزیع مناسب سوخت را در شهرستان فراهم می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: با توجه به شرایط شهرستان پیش بینی می‌شود بیشترین مصرف بنزین در آستارا امروز ١۵ خرداد باشد که در این خصوص پیش بینی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

کد خبر 1182567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha