رئیس جدید کمیته امداد آران و بیدگل معرفی شد

امیرحسین شیخ استرکی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل با حضور زارعان معاون مدیر کل امداد استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن چهارم دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم از زحمات ۵ ساله حسن اسماعیلی سادیانی رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل تقدیر و امیرحسین شیخ استرکی به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

فرماندار آران و بیدگل، در این مراسم با تبریک انتصاب شیخ استرکی، از زحمات چندین ساله حسن اسماعیلی تشکر کرد و افزود: همه تلاش ما این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به نیازمندان ارائه کنیم.

 

علی اکبر رضایی افزود: بهره گیری از ظرفیت شهرستان به منظور اشتغالزایی و توامندسازی خانواده‌های تحت پوشش و استفاده ازقابلیت های آن در امر تولید، باید در اولویت قرار گیرد.

 

امیرحسین شیخ استرکی پیش از این ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان را عهده دار بود و اکنون در سنگر امداد آران و بیدگل مشغول فعالیت خواهد شد و حسن اسماعیلی از این پس عهده دار ریاست اداره کمیته امداد راوند خواهد بود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمال ترین نقطه استان اصفهان و ۶ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است./

کد خبر 1182585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha