جشن بزرگ خیابانی و نورافشانی همزمان با میلاد امام رضا در تبریز

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن بزرگ خیابانی و نورافشانی همزمان با میلاد امام رضا(ع) در تبریز خبر داد.

«محمد یوسف شاکری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان این‌که برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۱۱ تا ۲۱ خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه و جهاد عالمانه» است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی، با تأکید بر این‌که رویکرد برنامه های این نهاد در نقاط محروم متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: هدف از ویژه برنامه های دهه کرامت؛ ترویج فرهنگ اهل بیت و مکارم اخلاقی در جامعه است.

شاکری با اشاره به این‌که عصاره حرکت ما تحت تأثیر محبت خدا و مردم و ائمه اطهار (ع) است؛ ادامه داد: تلاش کردیم دبیرخانه دائمی برای دهه کرامت و زیرسایه خورشید راه اندازی کرده و هر سال نیز با مطالبه و نیاز مردم برنامه‌ها را برگزار کنیم. ما به دنبال بسترسازی هستیم تا از امام مهربانی‌ها امام رضا غافل نشویم.

وی با بیان این‌که قرار است ۷۲ دیگ غذای گرم جهت تهیه ۷۲ هزار پرس غذا تهیه و بین مردم توزیع شود، گفت: ۲۰ هزار بسته اخیراً توزیع شده که ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بود. توزیع بسته‌های معیشتی همچنان ادامه دارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن بزرگ خیابانی و نورافشانی در میلاد امام رضا(ع) در تبریز خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های ابتکارات و عملکرد کانون‌های محله‌ای و شهرستانی نیز از دیگر برنامه ها است.

شاکری با بیان این‌که کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی برنامه‌های دهه کرامت را با محوریت مردم اجرایی خواهند کرد، افزود: ۱۰ دفتر کانون خدمت رضوی در استان فعال هست و ۵ دفتر نیز به تازگی افتتاح شده است.

کد خبر 1182746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha