با وصول مطالبات از ادارات، پروژه های شهری جان دوباره می گیرد

شهردار شیروان گفت: با وصول مطالبات از اداره ها، پروژه های شهری جان دوباره می گیرد.

«عین الله احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  با گلایه از عدم پرداخت بدهی ادارات اظهارکرد: این میزان بدهی مربوط به چندین سال اخیر است که برخی ادارات هیچ پرداختی نداشته و با توجه به پروژه های در دست اجرای شهر انتظار می رود نسبت به پرداخت زودتر مطالبات خود اقدام کنند تا خدمات اجرایی و عمرانی خوبی به شهروندان ارائه شود.

 

شهردار شیروان خاطرنشان کرد: شهرداری شیروان 580 میلیارد ریال از ادارات مطالبات دارد.

 

احمدی با بیان اینکه ادارات بدهی خود را در سامانه اداره کل امور اقتصادی با عنوان بدهی شهرداری ثبت کنند، عنوان کرد: امسال 7 قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد شده که برای 68 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

 

وی با اشاره به طرح های در دست اجرای شهر اضافه کرد: 12 پروژه اشتغالزایی در دست اجراست که تا هفته دولت انجام خواهد شد و برای 771 نفر ایجاد شغل خواهد کرد.

 

وی احداث مرکز خرید هتل گردشگری، ساختمان مسکونی 10 طبقه، پارکینیگ طبقاتی، پردیس سینمایی، غرفه تجاری پارک شهید صیاد شیرازی، غرفه بازار دستفروشان، احداث روز بازار، غرفه های تجاری شیرکوه، ساماندهی پارک خطی خاتم الانبیاء، گلخانه گیاهان دارویی و سایت پروازی پاراگلایدر را از جمله طرح های در دست اجرا و مهم شهر عنوان کرد.

 

شهردار شیروان تصریح کرد: نیمه دوم سال گذشته با انجام بسیاری از طرح های شهری برای 160 نفر در این شهرستان اشتغالزایی ایجاد شد و انشاالله امسال هم با طرح هایی که به اتمام خواهد رسید اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

 

شهر شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی ۸۵هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 1182785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha