محفل شعرخوانی و هنر رضوی در بیرجند برگزار می شود

بابائیان گفت: به مناسبت دهه کرامت محفل شعرخوانی و هنر رضوی با حضور شاعران و هنرمندان برجسته استان و شهرستان در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار می شود.

«محمدرضا بابائیان»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در دهه کرامت جشن ولادت حضرت معصومه(س) و در شب رحلت امام راحل نشست بصیرتی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) بیرجند با بیان اینکه شب گذشته کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استان و شهرستان بیرجند به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، گفت: امشب هم محفل شعرخوانی و هنر رضوی با حضور شاعران و هنرمندان برجسته استان و شهرستان برگزار می شود.

 

بابائیان ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت کانون خاتم الانبیاء طرح شب های کتاب را برگزار و کتب و تألیفات امام خمینی(ره) معرفی و در دسترس مردم قرار گرفته است، همچنین شنبه آینده هم کتبی که در خصوص زندگینامه امام رضا(ع) است در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

 

وی از برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در شب میلاد این حضرت خبر داد و افزود: غرفه نقاشی و برنامه ویژه کودکان در دهه امامت و ولایت در دستور کار است و هدایایی به مبلغ 700 هزار تومان برای بچه هایی که در مسابقه نقاشی شرکت کنند، هم تدارک دیده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) بیرجند از برنامه ریزی کلاس های اوقات فراغت کانون خبر داد و گفت: افتتاحیه این برنامه ها اوایل تیرماه خواهد بود، همچنین در دهه امامت و ولایت هم یک مسابقه کتابخوانی برنامه ریزی کرده ایم.

 

بابائیان گفت: برنامه سه شنبه های تکریم برای تجلیل از قاریان محفل انس با قرآن برگزار شد و در هفته آینده هم عیادت یکی از نمازگزاران و اعضای کانون که از بیماری رنج می برد را در دستور کار داریم.

 

به گفته بابائیان کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) بیرجند که 15 سال از تاسیس آن می گذرد داری  103 عضو و 11 هزار و 300 امتیاز در سامانه فهما است و امسال جزو کانون های شایسته تقدیر در رواق نور شناخته شده است.

 

 

 

کد خبر 1183001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha