بندر کنارک میزبان سفیران امام مهربان شد

سربازان و فرماندهان مرزدار غیور این مرز و بوم دل‌هایشان را از راه دور دخیل پنجره فولاد امام مهربانی‌ها نمودند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، دادخدا خدایار دبیر کانون های خدمت رضوی استان گفت:  کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک امام رضا(ع) با استقبال پرشور عاشقان اهل بیت(علیهم‌السلام) وارد بندر زیبای کنارک در استان سیستان و بلوچستان شدند.
این مقام مسئول اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با استقبال پرشور عاشقان اهل بیت(علیهم‌السلام) وارد بندر زیبای کنارک شدند تا ابتدا نیروی های پایگاه‌های مهم  و استراتژیک نظامی هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ادامه مردم این شهرستان و استان سیستان وبلوچستان از پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) تبرک جسته و در ادامه این دهه دل‌هایشان را از راه دور دخیل پنجره فولاد امام مهربانی‌ها ببندند.
وی افزود: نمایندگان محترم ولی فقیه در پایگاه های نظامی، سربازان و فرماندهان غیور این مرز و بوم و خانواده های این عزیزان از خادمین حرم مطهر رضوی استقبال و در مدح امام مهربانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مدیحه سرایی کردند و عشق و ارادت خود را به امام مهربانی‌ها به نمایش گذاشتند.
خدایار بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به بندر کنارک و پایگاه های نظامی در مزار شهدای گمنام حاضر شد و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.
وی ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان و اهدای تبرکات حضرت رضا(ع)، دیدار با مردم و عیادت از بیماران بیمارستان‌های کنارک و چابهار از برنامه‌های خادمان حرم مطهر رضوی در شهرستان های مذکور است.
دبیر کانون های خدمت رضوی استان تصریح کرد: حضور در جمع خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی، بیماران بستری در بیمارستان ها، کارگران واحدهای تولیدی و کارمندان دولت، تجلیل از مدافعان عرصه سلامت بیمارستان های استان و پرچم گردانی در اکثر شهرستان های جنوب، مرکز و شمال استان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان سیستان و بلوچستان بود.

کد خبر 1183048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha