پیش بینی شرکت ۱۵ هزار نفر در کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حمیدی گفت: امسال پیش بینی می شود که حداقل بیش از ۱۵ هزار کودک و نوجوانان از کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «طاهره حمیدی» صبح امروز (۱۷ خرداد) در دیدار کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه های متعددی در سطح مراکز کانون ها در سطح استان در حال برگزاری است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۲۳۰ برنامه خبر داد و گفت: آشنایی با شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، کارگاه های شعرخوانی رضوی، خاطرات رضوی، زیارت مجازی، اعزام پیک امید کانون به روستاها و مناطق حاشیه شهرها، معرفی شخصیت امام راحل و رهبر انقلاب، بازخوانی وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و برگزاری نشست های تخصصی سیره امام راحل از جمله این برنامه ها است.

 

وی ادامه داد: پس از دو سال از شیوع کرونا که برنامه های کانون پرورش فکری به صورت مجازی برگزار می شد امسال با حجم وسیعی از اعلام آمادگی علاقه مندان و کودکان و نوجوانان برای حضور در کارگاه های تابستانه کانون مواجه ایم و امسال پیش بینی می شود که حداقل بیش از ۱۵ هزار کودک و نوجوانان از کارگاه های تابستانی کانون استفاده کنند.

 

حمیدی با اشاره به اینکه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حساس ترین و اثرگذارترین قشر جامعه است، بیان کرد: کانون در کنار پایبندی به هدفش که پرورشی فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان است با تکیه بر ارزش های دینی و انقلابی در حال انجام فعالیت ها است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: در فعالیت های مراکز کانون بحث ایمان و توکل به خدا در سرلوحه کار است و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین هم در برنامه های ما قرار دارد و کودکان و نوجوانان ما ثابت کردند برای خدمت به انقلاب و اسلام آماده اند و استقبال بسیار خوبی که از سرود سلام فرمانده در مراکز کانون انجام شد مؤید همین نکته است.

کد خبر 1183167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha