مراسم «آبروی کوچه، افتخار محله» در بخش لاهرود برگزار شد

مراسم «آبروی کوچه، افتخار محله» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود حسن پور در روستای اربابکندی از توابع بخش لاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مراسم «آبروی کوچه ، افتخار محله » در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود حسن پور  و با هدف تجدید بیعت با ارزش ها و آرمان های شهیدان گرانقدر و تعظیم و سرتکریم فرود آوردن در برابر صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا در روستای اربابکندی از توابع بخش لاهرود برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار «یوسف اختری» در این مراسم با بیان اینکه منزلت و عزت نظام، متصل به شهداست، گفت: جایگاه شهدا بالاست به طوری که در محضر خدا زنده اند و هم قرین انبیاء هستند اما متاسفانه برخی افراد از یاد شهدا غافل مانده اند.

 

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر افزود: آسایش، امنیت و پیشرفت امروز ملت ایران در سایه شهداست.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق ادعای غرب و شرق، اصل قدرت در دنیا، جمهوری اسلامی ایران است و دشمن برای مقابله با ایران اسلامی از هیچ هجمه و ترفندی کوتاه نخواهد آمد.

 

سرهنگ اختری با بیان اینکه دشمن به دنبال اشغال فضای ذهنی جوانان است، تصریح کرد: این جنگ نرم بدتر از جنگ های سخت است، لذا برای مقابله با دشمن باید پیش قدم بوده و بسیار هوشیار باشیم و حیله و نیرنگ های دشمن را بشناسیم و تلاش کنیم معرفت شهدا را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

 

این مراسم معنوی با حضور اهالی شهید پرور و مسئولین محلی و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در منزل برادری شهید بزرگوار  اجرا شد و مداحی و سینه زنی در رثای اهل بیت (ع) و شهیدان گرانقدر از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود.

کد خبر 1183280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha