الگوپردازی با نگاه راهبردی تربیتی از جایگاه معرفتی حضرت معصومه(س) نیاز جامعه امروز است

فرهادکیایی با اشاره به اینکه الگوپردازی با نگاه راهبردی تربیتی از جایگاه معرفتی حضرت معصومه(س) گفت: حوزه های علمیه خواهران نسبت به تعلیم و تعلم نگرش های دینی و الگوپردازی با نگاه راهبردی به جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها رسالت ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اعظم فرهادکیایی» با حضور در آیین جهاد تبیین که سه شنبه ۱۷ خرداد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: مطالعه و درک سیره و زندگی بانوان برجسته دینی به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها، فرصت رشد جامعه و ایجاد الگو برای دختران و بانوان است. 

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان البرز با اشاره به اینکه الگوپردازی با نگاه راهبردی تربیتی از جایگاه معرفتی حضرت معصومه(س) نیاز جامعه امروز است افزود: معرفی ابعاد معرفتی و منزلتی حضرت معصومه سلام الله علیها یکی از رسالت های مبلغان دینی است.

 

وی ادامه داد: امروزه با بهره مندی از فضای مجازی و رسانه ای بیش از پیش می توان ابعاد وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها را معرفی و تبیین کرد.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان البرز خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران نسبت به تعلیم و تعلم نگرش های دینی و الگوپردازی با نگاه راهبردی به جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها رسالت ویژه ای دارند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1183423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha