امداد رسانی ۱۶ دستگاه ‌آمبولانس به حادثه دیدگان قطار مسیر طبس

میرجلیلی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه قطار مسافربری طبس - یزد آغاز شده است، گفت: در حال حاضر ۴ دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر می باشند و ۱۲ دستگاه دیگر نیز به این منطقه اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالحسن میرجلیلی» دقایقی پیش به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در حال حاضر چهار دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر می باشند و 12 دستگاه دیگر نیز به این منطقه اعزام شده اند.

 


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از انتقال مصدومان به بیمارستان ها و مراکز درمانی خبر داد و گفت: تجهیزات پزشکی، کادر درمان و متخصصین جراحی و ارتوپدی به وسیله بالگرد در حال اعزام به محل می باشند.

 


وی با اشاره به این که سه فروند بالگرد استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و یزد هم به محل حادثه اعزام شده اند، تصریح کرد: اتوبوس آمبولانس شهرستان فردوس نیز برای استقرار در محل حادثه اعزام شده است.

 


میرجلیلی با تأکید بر این که با دستور استاندار کلیه امکانات لازم برای خدمات دهی به مصدومان و مسافران این قطار فراهم شده، اظهار داشت: برای انتقال مسافران به شهر یزد، قطار جایگزین لحاظ شده است.

 


وی متذکر شد: با دستور استاندار مسئولان و مدیران مرتبط با حوزه بحران استان در محل حادثه حضور پیدا می کنند تا در جلسه بحران شرکت نمایند، با این وجود بنا به تأکید دکتر قناعت، همه خدمات دهی ها قبل از تشکیل جلسه بحران آغاز شده تا شرایط به درستی مدیریت شود.

 

گفتنی است، ساعت 5:30 دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۷ خرداد) قطار مسافربری در کیلومتر 50 طبس به یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1183442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha