بزرگترین پرچم سبز رضوی به مناسبت دهه کرامت در تهران به اهتزاز در می آید

پورناصرانی گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) بزرگترین پرچم سبز کشور در تپه های عباس آباد در تهران امروز برافراشته می شود.

رضا پورناصرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) هستیم که همه ایرانی ها نگاه ویژه ای به این امام رئوف و مهربان دارند. خادم یاران کانون رضوی منطقه 3 تهران که به حرم رضوی و منطقه 3 شهرداری تهران وابسته است در منطقه گردشگری عباس آباد عصر امروز این پرچم به اهتزاز در می آید.

 

مدیر ارتباطات منطقه گردشگری عباس آباد افزود: همان طور که استحضار دارید بزرگترین میله پرچم کشور در این منطقه قرار دارد که ارتفاع میله پرچم از سطح زمین 150 متر و از سطح دریا 250 متر می باشد و وزن این پرچم 300 کیلوگرم می باشد.

 

وی افزود: این پرچم در ابعاد 22 در 44 متر در ماه های پیش سفارش داده شده است و حدود هزار متر مربع نیز وسعت این پرچم می باشد و به اهتزاز درآوردن آن حدودا 25 دقیقه زمان می برد.

 

وی افزود: این پرچم پس از اهتزاز در بزرگراه حقانی از همه نقاط سطح شهر قابل مشاهده می باشد و هم اکنون می توان گفت این پرچم به یکی از نمادهای تهران تبدیل شده است.

 

پورناصرانی گفت: این پرچم عصر امروز طبق پروتکل های پرچم به اهتزاز در خواهد آمد که مردم، مسئولان و هنرمندان در این برنامه به مناسبت دهه کرامت حضور خواهند داشت. این پرچم تا روز پس از ولادت امام رضا (ع) در این منطقه قرار خواهد داشت و پس از آن با پرچم جمهوری اسلامی ایران تعویض خواهد شد و در سال های آتی و مناسبت های بعدی نیز این پرچم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1183456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha