رادیو گفت و گو به طور ویژه بیانات رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تبیین می کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح روز شنبه ۱۴ خرداد با حضور در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ایشان در 5 سرفصل مهم ابتدا شخصیت امام خمینی را تبیین و درباره تحریف شخصیت امام مطالبی را بیان داشتند. معظم له ضمن بیان اندیشه اصلی مکتب امام خمینی(ره) به چالش های جهان اسلام اشاره داشتند و در نهایت وصیت نامه امام خمینی را به عنوان یک اصل بنیادین در ادامه مسیر کشور تبیین فرمودند.

بیانات سالیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم سالگرد رحلت امام(ره) شامل مهم‌ترین نظرات ایشان درباره شناخت امام خمینی و راه و هدف اوست. با توجه به اهمیت مباحث مطرح شده  رادیو گفت وگو طی یک اقدام هدفمند رسانه ای در برنامه های متعدد به این مسائل مهم می پردازد.
به همین منظور رادیو گفت و گو در برنامه های ویژه ای توصیه های هفتگانه رهبر انقلاب را مورد تبیین و بررسی بیشتر قرار داد.

بر اساس ماموریت های ویژه ای که رادیو گفت وگو داشت ابتدا در یک پرونده ویژه در برنامه های خبری «رویداد» و «بدون خط خوردگی» محورهای مهم بیانات رهبر انقلاب تبیین شد.

تلاش برای شکست جنگ روانی دشمنان، اهتمام به اتحاد و پرهیز از دوقطبی شدن جامعه، هشدار در برار توطئه دشمن علیه جوانان، مسئله فلسطین و اهتمام جهان اسلام، اعتماد نکردن به آمریکا و توجه به نقشه امام خمینی (ره) به عنوان یک نظم مدنی -سیاسی بر اساس عقلانیت اسلامی از محورهای مهم مورد پیگیری در پرونده ویژه رادیو گفت وگو است.

برنامه «گفت و گوی سیاسی» روز دوشنبه 16 خرداد ساعت 17:30 با موضوع «بسیج ظرفیت های درونی برای افشا کردن دروغ و فریب جنگ روانی دشمنان» تدارک دیده شد.

یکی از برنامه هایی که در شبکه رادیویی گفت و گو به رویکردها رسانه های معاند و تاکتیک های رسانه ای آنها می پردازد برنامه «امواج شبهه» است که این برنامه روز سه شنبه 17 خرداد ساعت 16 با موضوع «شناخت راهبرد فریب دشمن برای جنگ روانی و نحوه بهره بردن از ابزار رسانه» در خصوص نگاه رسانه های خارجی و معاند صحبت کرد.

گفتنی است، رادیو گفت و گو بر روی موج اف ام ردیف 103.5 مگاهرتز و از طریق نرم افزار کاربردی رادیو گفت وگو شنیده می شود. 

صورت مکتوب گفت و گوهای یاد شده در تارنمای رادیو گفت وگو به نشانی Radiogoftogoo.ir قابل مشاهده است.

کد خبر 1183659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha