ارائه خدمات باری و مسافربری با قطار در مسیر مشهد- یزد

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که رفع مشکلات از مسیر راه آهن از ظهر امروز (۱۸ خرداد) آغاز شده، از ارائه مجدد خدمات باری و مسافربری در این مسیر از امشب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» عصر امروز (۱۸ خرداد) در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در طبس و با حضور وزیران کشور و راه و شهرسازی برگزار شد، این حادثه را به خانواده متوفیان تسلیت گفت.

 

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: از اولین لحظات وقوع این حادثه فرماندار ویژه طبس و دیگر اعضای ستاد بحران این شهرستان و بعد از آن اعضای ستاد بحران استان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

 

وی اظهار داشت: در این حادثه، قطار مشهد - یزد با مانعی در مسیر حرکت برخورد کرده که علت آن توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

قناعت متذکر شد: تیم ها و یگان های امدادی اعزام شده به محل حادثه، از همان اولین لحظات مصدومان را به بیمارستان طبس منتقل کردند.

 

وی ادامه داد: همه مسافرانی هم که در محل حادثه حضور داشتند با قطار به طبس و از آن جا با اتوبوس به یزد منتقل شدند.

 

به گفته وی؛ پرسنل نیروی انتظامی خراسان جنوبی با حضور به موقع در محل حادثه، علاوه بر مشارکت در امداد رسانی به مصدومان، در برقراری نظم و امنیت هم اقدامات خوبی انجام دادند.

 

کد خبر 1183815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha