دو بانده سازی چهار محور اصلی شهرستان طبس در دستور کار

قاسمی با اشاره به ضرورت دوبانده سازی محورهای مواصلاتی شهرستان طبس، گفت: دوبانده سازی چهار محور اصلی که به طبس ختم می شود، در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رستم قاسمی» عصر امروز (۱۸ خرداد) در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه قطار مشهد- یزد، اظهارکرد: در مدیریت این حادثه، کار بزرگی انجام شد که جای تشکر از همه نیروهای امدادی، عملیاتی، انتظامی و بسیج دارد.

 

وزیر راه و شهرسازی با بزرگ خواندن عمق این حادثه، تصریح کرد: زمانی می شود درخصوص علل و عوامل مؤثر در این حادثه اظهار نظر کرد که کمیسیون رسیدگی به سوانح، بررسی های کامل را انجام داده باشد.

 

به گفته وی؛ با اتمام کار کمیسیون و مشخص شدن ابعاد حادثه، دستگاه قضا، طبق مقررات و ضوابط با عوامل و مقصرین احتمالی برخورد خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، از طبس به عنوان بزرگترین شهرستان کشور نام برد و اظهار داشت: با عنایت به این که این شهرستان در مسیر چند راهی قرار گرفته باید موضوع تعریض محورهای آن دنبال شود.

 

قاسمی با اشاره به ضرورت دوبانده سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان، متذکر شد: دوبانده سازی چهار محور اصلی که به طبس ختم می شود، در دستور کار است.

 

وی به موضوع نیاز فرودگاه شهرستان طبس به تأمین روشنایی اشاره کرد و گفت: به جهت رفع نیاز فرودگاه و تأمین روشنایی پروازهای شبانه، این موضوع پیگیری خواهد شد.

 

 

کد خبر 1183839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha