فهما زمینه تعامل بین بخشی در کانون های مساجد را فراهم کرد

ریزانه با اشاره به اجرای با اشاره به طرح فهماگفت: با ایجاد سامانه بچه های مسجد و زیست بوم کانون ها ساختار سازمانی به روزرسانی و فعالیت های گزارشی و ارتباطات بین کانونی دیجیتال شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان؛«جلال ریزانه»درنشست با استاندار سمنان با اشاره با اشاره به زیست بوم بچه های مسجد گفت: فعالیت 26 هزار کانون فرهنگی و هنری در حال حاضر بر بستر فضای مجازی قابل رصد و عضویابی است و این موضوع در گذشته وجود نداشت.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اضافه کرد: با این امکان با توجه به تعطیلی مساجد در دوران کرونا، فعالیت های فرهنگی پویا و امکان ارائه خدمات هموار بود  و بخش زیادی از مخاطبان  کانون ها از این امکانات استفاده کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه زیست بوم مجازی بچه های مسجد در شرایط کرونا فعالیت فرهنگی و هنری در مساجد را به شکلی قوی، هدایت و رهبری کرد، ادامه داد: خیلی از دستکاه های فرهنگی فعالیت های فرهنگی خود را تعطیل کردند اما این زیست موجب تقویت فعالیت های کانون های مساجد شد.

 

ریزانه با بیان اینکه همکاری و مشارکت جوانان و نوجوانان در مساجد برای پویایی فعالیت های فرهنگی لازم است، یادآورشد: حمایت نهادهای اداری در این حوزه کارآمد و توان کار را افزایش می دهد.

 

استاندارسمنان نیزدراین نشست با اشاره به افزایش و توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی گفت: کانون های مساجد می توانند در این راستا پیشگام باشند.

 

«محمدرضا هاشمی»با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد،ظرفیت تربیت و پرورش نیروهای مستعد، متعهد و انقلابی را دارند افزود: از کانون های مساجد حمایت اعتباری خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان،«حجت الاسلام سید علی موسوی» نیز دراین نشست با اشاره به نهضت بازگشت به مسجد که موردتاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است،اظهارامیدواری کرد: با حمایت‌های بیشتر از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد،دربخش سخت افزاری ونرم افزاری فعالیت بیشتر داشته باشیم.

کد خبر 1183905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha