عضویت در صندوق اعتباری هنر یکی از درخواست های مهم هنرمندان از فرهنگ و ارشاد اسلامی است

امیرنیا گفت: تعداد زیادی از هنرمندان درخواست عضویت در صندوق اعتباری هنر را داشتند و درخواست اعطای کمک و تسهیلات برای انجام وظایف و فعالیت های مختلف هنری در حوزه های فرهنگی و هنری داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اصغر امیرنیا» امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت:  فعالان حوزه‌های مطبوعات و تبلیغات به دلیل شرایط کرونایی ۲ سال گذشته که موجب شد درآمد گروه‌های جامعه هدف این بخش به شدت کاهش یابد درخواست اعطای کمک از طرف دولت برای ادامه فعالیتشان داشتند.

 

نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزهای خدمت در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به صورت چهره به چهره پیگیر مطالبات و مشکلات همه اقشار مختلف است که در این سفر فعال شده‌اند.

 

نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری  افزود: امروز باید با تلاش مضاعف ضمن رفع دغدغه های مردم برای امرار معاش، با فرهنگسازی پاسخگوی تامین نیازهای روحی و روانی جامعه بود و با فرهنگسازی سعی کرد تا مردم در سبد خانوارشان مباحث فرهنگی را بگنجانند.

 

امیری‌نیا گفت: توجه به مباحث فرهنگی از اولویت های اول کشور است و تمرکز بر روی آن سبب رفع بسیاری از مشکلات در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود و هر کشوری که در بحث فرهنگ فعالیت بیشتری کرد، مردم آن کشور آگاهی بیشتری پیدا کردند و شاهد رشد و توسعه بیبشتری بودند.

 

وی افزود: اگر بخواهیم در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رشد داشته باشیم باید فرهنگ را جزو اولویت های اول کشور قرار دهیم و اگر فرهنگ جامعه درست شد بقیه مسائل نیز سامان پیدا خواهد کرد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فرهنگ جزو اولویت های اصلی جامعه است و با توجه به آن، ضمن افزایش آگاهی مردم نشاط و امید به زندگی در جامعه افزایش پیدا می کند.

 

نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری  افزود: در خصوص مطالبات مراجعان به میز خدمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گستردگی مخاطبین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که طیف وسیعی شامل هنرمندان، خبرنگاران، فعالان حوزه های اوقاف، حج و زیارت و نهاد کتابخانه‌ها را در بر می‌گیرد با درخواست‌های متنوعی در میز خدمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه بودیم.

 

کد خبر 1183911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha