عملیات مجدد اجرایی پنج مجتمع فرهنگی هنری در استان سمنان آغاز شد

عملیات مجدد اجرایی پنج پروژه مجتمع فرهنگی هنری استان سمنان در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان با استفاده از اعتبارات سفر ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری»با اشاره عملیات مجدد اجرایی پنج پروژه مجتمع فرهنگی هنری  استان سمنان در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به استان گفت: این پروژه ها شامل مجتمع فرهنگی هنری آرادان، ایوانکی، شهمیرزاد، کلاته رودبار و بیارجمند است که عملیات ساخت هر یک از آنها سالها به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برای هر یک از این پروژه ها در قالب سفر ریاست جمهوری اعتبار پیش بینی شده است اظهارامیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات این پروژه ها تکمیل و طبق برنامه به بهره برداری برسند.

 

 وی مجموع اعتبارات پیش بینی شده سفر ریاست جمهوری برای این پروژه ها را ۷۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: هر کدام از این پروژه ها ۱۵۰ میلیارد اعتبار به مدت سه سال اختصاص یافته است.

 

فلاح لاله زاری، تخصص اعتبار به این پروژه ها را در قالب سیاست دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل پروژه های عمرانی به ویژه در مناطق کم برخودار عنوان کرد وافزود: این مجتمع ها با زیربناهای ۸۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و مشتمل بر بخش های مختلف فرهنگی هنری احداث می شود.

 

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین مرحله از سفر به استان سمنان در شهرستان آرادان از وضعیت پروژه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد.

کد خبر 1183922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha