وزیر میراث فرهنگی از طرح‌های صنعتی و گردشگری بروجن بازدید می کند

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور وارد شهرستان بروجن شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «عزت‌الله ضرغامی» امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) در سفر به بروجن به دیدار با خانواده معظم شهدا خواهد رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد.

 

بازدید از طرح‌های صنعتی و گردشگری، تالاب‌ها و مجتمع‌های اقامتی و رفاهی و همچنین حضور در نشست شورای اداری اهم برنامه‌های وزیر میراث فرهنگی در شهرستان بروجن است.

 

ضرغامی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور به شهرستان بروجن سفر می‌کند و ادای احترام به مقام والای شهیدان چهارمحال و بختیاری در گلزار شهدای شهر سفیددشت، دیدار با خانواده شهید خسرو علیخانی در شهر فرادنبه، بازدید از هتل گردشگری سیاسرد، بازدید از ساختمان موزه خیری شارقی، بازدید از مسجد جامع شهر نقنه، حضور در شورای اداری شهرستان و دیدار با قشرهای مختلف شامل صنعتگران، فرهنگیان، دوست دوران محیط‌ زیست، ایثارگران، کشاورزان، معلولان، اعضای شوراهای اسلامی، فعالان میراث‌فرهنگی، بازدید از تالاب بین‌المللی گندمان و بازدید از مجتمع گردشگری الماس چغاخور از مهم‌ترین برنامه‌های او در این شهرستان است.

 

ضرغامی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور سپس با سفر به شهرستان کیار از یک اردوگاه گردشگری در شهر گهرو بازدید می‌کند.

 

وی سپس با حضور در شهرستان شهرکرد از مجتمع نمد بهرام‌آباد، کارگاه نمد شهرک صنعتی، موزه بزرگ در حال ساخت استان و مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه چالشتر بازدید می‌کند.

 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از آن از کانون گردشگری پل زمانخان شهرستان سامان بازدید خواهد کرد.

 

حضور در نشست هیئت دولت، برنامه پایانی سفر ضرغامی در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

 

کد خبر 1183967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha