بزرگنمایی مشکلات و کوچک نمایی افتخارات ملت ایران از شگردهای دشمن است

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: منفی نمایی دشمن در داخل کشور، بزرگنمایی مشکلات، کوچک نمایی افتخارات ملت ایران از شگردهای انها است ما باید اخبار را از منابع خبری موثق دنبال کنیم و به اخبار دشمن توجهی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام «کاظم صادقی»، در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و تبریک ولادت امام رضا (ع)، گفت: یکی از مصادیق تقوا که در زندگی آن حضرت بود، تواضع است.

 
امام جمعه زهکلوت افزود: امام رضا (ع) در بحث معیشت و اقتصاد، می‌فرماید؛ اگر جامعه ای بخواهد پویا شود باید به کار و تلاش جدیت بیشتری داشته باشد.
 
وی با اشاره‌ به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بررسی ابعاد  شخصیتی امام (ره)، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از امام (ره) دیروز امام فردا ساختند و فرمودند؛ خصوصیات الگویی امام راحل قرار ندادن جمهوری اسلامی در سایه شرق و غرب بود و از مولفه امام (ره) مردم سالاری دینی است.
 
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مردم ایران فرمودند؛ نگذارید دشمن حقیقت انقلاب را وارونه نشان دهد امام روح انقلاب است و نباید اجازه دهیم که غیر ارزش ها جای ارزش ها را بگیرند.
 
خطیب جمعه زهکلوت با اشاره به جنگ روانی دشمنی علیه ملت ایران، ابراز کرد: منفی نمایی دشمن در داخل کشور، بزرگنمایی مشکلات، کوچک نمایی افتخارات ملت ایران از شگردهای آنها است ما باید اخبار را از منابع خبری موثق دنبال کنیم.
 
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، تصریح کرد: نگاه آنها این است که فشار حداکثری ایران را به زانو در می آورد اما همه این ها دچار شکست شده اند.
 
حجت‌الاسلام صادقی عنوان کرد: حیات ما وابسته به آب است و ما در قبال نحوه مصرف و مدیریت این نعمت الهی مسئول هستیم.
 
امام جمعه زهکلوت در خاتمه تاکید کرد: متاسفانه شهر زهکلوت و بخش جازموریان با این بحران دست و پنجه ترم می کند بنابراین مسئولان به صورت جهادی تلاش کنند تا مردم در اوج تابستان کم تر دچار بی آبی شوند و مردم نیز در مدیریت و مصرف آب نهایت تلاش را داشته باشند. 
کد خبر 1184274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha