بنیاد شهید و امور ایثارگران بودجه‌ای برای افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری دریافت نکرده است

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری جدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری جانبازان و والدین معظم شهدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: طاهر موهبتی با اعلام این خبر تأکید کرد: رشد ۵۷ درصدی حق پرستاری، تکلیف قانونی و حق طبیعی جانبازان و والدین معظم شهدا است و علی‌رغم پیگیری‌ها و تأکید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تلاش مسئولان سازمان برنامه و بودجه تاکنون هیچگونه اعتباری بابت افزایش حق پرستاری در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار نگرفته است.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: والدین معظم شهدا و جانبازان عزیز مطمئن باشند به محض دریافت اعتبار مربوطه علاوه بر اعمال افزایش‌های قانونی، معوقات ماه‌های قبل نیز از ابتدای سال ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد. موهبتی یکی از مشکلات جدی تدوین مقررات را عدم توجه به بار مالی و نحوه تأمین آن دانست که عملاً موجب نارضایتی جامعه هدف و گلایه‌مندی به حق ایشان می‌شود و امیدواریم قبل از تصویب هر مقرره، مصوبه یا تدوین قانون از تأمین بار مالی آن اطمینان حاصل شود.

کد خبر 1184437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha