جشنواره ملی«آه و آهو» در کاشان به کار خود پایان داد

چهاردهمین جشنواره ملی «آه و آهو» با برگزاری جشن ملی «زیر سایه خورشید» و با حضور کاروان خادمان آستان قدس رضوی در محل برگزاری جشنواره در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، چهاردهمین جشنواره ملی «آه و آهو» شامگاه شنبه ۲۱ خردادماه با برگزاری جشن ملی «زیر سایه خورشید» و با حضور کاروان خادمان آستان قدس رضوی در محل برگزاری جشنواره در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان به کار خود پایان داد.

 

چهاردهمین جشنواره ملی «آه و آهو» از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) با اجتماع هزاران نفری شهروندان کاشانی به همت مؤسسه خادمین حضرت رضا(ع) در دهه کرامت و در راستای ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی در کاشان برگزار ‌شد.

این جشنواره همزمان با دهه کرامت از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد مصادف با اول ذی‌القعده روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)  با سخنرانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، پرچم گردانی گنبد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و مراسم نقاره‌ زنی آغاز شد و روز شنبه ۲۱ خرداد مصادف با ۱۱ ذی‌القعده روز میلاد امام رضا(ع) به کار خود در کاشان پایان داد.

 

همایش کودکان رضوی، طب رضوی، انتظار و قرآن، خانواده رضوی، باب الجواد ویژه نوجوانان، شعر خوانی و بزرگداشت مقام امامزادگاه و تجلیل از خادمان بقاع متبرکه، همایش خانواده از دیدگاه امام خمینی(ره)، همایش انتظار و انقلاب، تقدیر از خانواده ایثارگران و فعالان پیشکسوت در ترویج فرهنگ رضوی و اهدای «نشان رضوی» و دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب ۱۰۰ برنامه برگزار شد.


بخش نمایشگاهی جشنواره در قالب ۸ غرفه از جمله غرفه کودک به وسعت ۴۰۰ متر مربع با بخش‌های موکب کبوترانه، سالن نمایش، اجرای قصه و سرود رضوی، نقالی، کارگاه‌های سرگرمی هنری، نقاشی، خلاقیت و هنرورزی با حضور ۳۵۰ کودک در هر شب، غرفه کتاب، میز هنر و کار آفرینی ویژه دختران نوجوان، میز بازی‌های فکری و هیجانی فردی و گروهی، میز مشاوره خانواده و نوجوان، غرفه سلامت با حضور پزشکان متخصص و کارشناسان بهداشت، غرفه هنرمندان خوشنویس توان یاب، غرفه پرسش و پاسخ به ارائه خدمات و برنامه های متنوع پرداخت.

 

 

کد خبر 1184906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha