ثبت نام ۱۳۶۴ نفر از خراسان جنوبی در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه از ۲۱ اردیبشهت تاکنون یک هزار و ۳۶۴ نفر از خراسان جنوبی در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده اند، گفت: تنها ۲ روز تا پایان مهلت ثبت نام این مسابقات باقی مانده است.

حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: امسال چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی این مسابقات از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: ثبت نام علاقمندان برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا 25 خرداد ماه ادامه دارد.

 

وی در ادامه گفت: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برای سنین بالای 18 سال برگزار خواهد شد و شامل سه بخش سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی است.

 

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 364 نفر در این مسابقات از خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: 468 نفر از شهرستان های بیرجند و درمیان، 305 نفر از قاین، 109 نفر سرایان، 89 نفر از سربیشه، 86 نفر از زیرکوه، 76 نفر از فردوس، 60 نفر از خوسف، 52 نفر از نهبندان، 49 نفر از بشرویه و 16 نفر از بخش نیمبلوک در این مرحله از مسابقات ثبت نام داشتند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.quraniran.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها انجام می‌شود.

 

 

کد خبر 1185131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha