رسانه‌ها اهمیت حجاب و عفاف را در جامعه منعکس کنند

الله مرادی با بیان اینکه باید اهمیت حفظ حجاب را در جامعه گوشزد کنیم، گفت: رسانه‌ها باید اهمیت حجاب و عفاف را در جامعه منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ظهر دوشنبه ۲۳ خرداد ماه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: در جنگ ترکیبی دشمن از شبیه خون فرهنگی بالاتر رفته و اصل و اساس نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

 

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اقدامی ارزشمند در راستای هدفمندی بارانه‌ها انجام داد، افزود: عده‌ای که دلشان برای نظام نمی‌سوزد و طرفدار نظام نیستند خلاف واقعیات را مطرح می‌کنند و اخباری بیان می‌کنند که رسانه‌های غربی روی آن مانور می‌دهند.

 

 

الله مرادی اعلام کرد: باید دست مفسدان را از دامن انقلاب اسلامی قطع کرد و همه باید برای تحقق این مقوله تلاش کنند.

 

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: کارمندان نظام جمهوری اسلامی افراد متدین هستند که اعتقاد به ارزش‌ها و حضور در صحنه‌های انقلاب را دارند و اگر عده‌ای ندانسته جایگاه و شخصیت افراد را زیر سوال می‌برند باید ارشاد شوند‌.

 

 

وی با بیان اینکه باید اهمیت حفظ حجاب را در جامعه گوشزد کنیم، گفت: رسانه‌ها باید اهمیت حجاب و عفاف را در جامعه منعکس کنند.

 

 

الله مرادی اضافه کرد: کار خیر با اقدامات سلبی و تحکمی انجام نمی‌شود و ستاد امر به معروف میخواهد کاری کند که ارزش‌های جامعه در جامعه مورد توجه باشد‌.

 

 

وی با اشاره به ۲۱ تیر بعنوان سالروز حجاب و عفاف اعلام کرد: تجلیل از بانوان کارآفرین، بانون تلاشگر عرصه حجاب و عفاف و بانوان محجبه در عرصه‌های مختلف از جمله اقداماتی است که بمناسبت سالروز حجاب و عفاف انجام می‌شود.

 

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: جلسه تبیین گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستیم و انتظار می‌رود که رسانه‌ها در تبیین این مقوله مهم همکاری کنند.

 

 

جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در این نشست، تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب تاکید کرد و گفت: دشمن جنگ روانی در استان راه انداخته و سعی در بر هم زدن آرامش فکری و روحی مردم دارند.

 

 

وی یادآور شد: کار رسانه در کردستان مهم و حیاتی است و باید این تغییر نگرش را در استان ایجاد کنیم تا در نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی همه گام بردارند.

 

 

عبدالملکی اضافه کرد: از تکنیک‌های دشمن در جنگ نرم در استان توسل به مارپیچ سکوت است که بیانگر حمایت نکردن از همفکر و هم عقیده خودمان است و باید به این مهم توجه کنیم.

کد خبر 1185351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha