جشن های دهه کرامت شور و نشاط معنوی را در بین مردم ایجاد کرد/۵۰۰ برنامه با حضور خادمان

توکلی زاده گفت: جشن های دهه کرامت شور و نشاط معنوی را در بین مردم نقاط مختلف استان اصفهان ایجاد کرد که مسئولان محلی حامی جریان های مردمی بوده اند.

«محمد توکلی زاده« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه فراگیری مراسم های دهه کرامت را تجربه کرده ایم، اظهارداشت: امسال در پانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید شاهد برنامه های جدید و فراگیری آن در بخش های مختلف استان اصفهان به ویژه روستاها داشته ایم.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان افزود: جشن های دهه کرامت شور و نشاط معنوی را در بین مردم نقاط مختلف استان اصفهان ایجاد کرد که مسئولان محلی حامی جریان های مردمی بوده اند و شهرداری اصفهان در این خصوص همکاری خوبی داشت.

وی ادامه داد: مشارکت جوانان  تشکل های مردمی از نقاط مثبت و ارزشمند این برنامه ها بود که با محوریت مساجد و تشکل های مردمی هدایت و راهبری شد.

 

توکلی زاده با بیان اینکه 40 هزار تبرکی در بین مردم توزیع شد، تصریح کرد: اختصاص نمک امام رضا(ع) در بین نانوایی ها و پخت نان با آن نمک از اقداماتی بود که امسال انجام شده و تجربه آن در سال های گذشته کمتر بوده است.

 

500 برنامه با حضور خادمان

 

وی با بیان اینکه امسال بیش از هزار تا 2 هزار جشن از اول دهه کرامت تا پایان آن در استان اصفهان اجرا شده، خاطرنشان کرد، از این تعداد برنامه نزدیک به هزار مورد آن در سامانه شبکه جوانان رضوی ثبت شد و 500 جشن و برنامه مثل دیدار با خانواده شهدا، عیادت بیماران، تجلیل از خادمین و مدافعان سلامت و حضور در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و زندان ها و ندامتگاه ها با حضور خادمان رضوی برگزار شد.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان ادامه داد: از ظرفیت فضای مجازی برای مسابقات، اطلاع رسانی و پوشش برنامه استفاده شد و به گونه ای که افراد قادر به بهره برداری از برخی از فعالیت ها را داشتند.

وی اذعان داشت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و انجام عقد زوجین از فعالیت هایی بود که با حضور خادمان رضوی صورت گرفت.

کد خبر 1185452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha