کانون فرهنگی و هنری  نبی اکرم(ص)  ملایر یک کانون اشتغال آفرین/ فعالیت ۱۴ نفراز بانوان  در کارگاه خیاطی

نظری گفت: کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم(ص) ملایر با دریافت تسهیلات از سوی بسیج توانسته برای ۱۴ نفر از بانوتن در کارگاه خیاطی اشتغال ایجاد کند.

«مصومه نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایز از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است.

 

وی با اشاره به فعالیتهای کانون بانوان نبی اکرم (ص) ملایر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: در دوره کرونا با توجه به تعطیلی اجتماعات بیشتر  برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون در فضای مجازی  اجرا شده است..

 

وی توزیع دو مرحله بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند،  توزیع کمکهای موردی ، دوخت بیش از 6 هزار عدد ماسک با کمک بانوان عضو کانون به صورت رایگان در همکاری با بسیج در ایام کرونا و.. را از جمله مهمترین برنامه های این کانون طی دو سال اخیر برشمرد.

 نظری همچنین با اشاره به اینکه ابن کانون یکی از کانون های کار آفرین و  اشتغال زا برای بانوان است گفت: در فضایی از کانون قسمتی به عنوان کارگاه خیاطی در نظر گرفته شده که حدود 14 نفر از بانوان به صورت مستقیم در این کارگاه فعالیت دارند.

وی  با اشاره به ایتکه این کارگاه با همکاری  بسیج سازندگی و تسهیلات فعالیت دارد افزود: در حال حاضر نیز آمادگی پذیرش و آموزش برای علاقمندان را داریم

نظری به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی ، برگزاری برنامه های مناسبتی و.. در این کانون در طول سال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز با توجه به نزدیک شدن به اوقات فراغت  کلاسهای قرآنی و هنری در این کانون شکل گرفته است

 وی یادآور شد: علاقمندان  می‌تونند برای ثبت نام و بهره مندی از این  کلاسها به کانون مراجعه کنند.

کد خبر 1185525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha