اصفهان صبح پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه، میزبان رئیس جمهور است

استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهور در بیست و پنجمین سفراستانی خود به همراه تنی چند از وزیران روز پنج شنبه ۲۶ خرداد به اصفهان سفر می‌کند.

«سید رضا مرتضوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه برنامه های سفر رئیس جمهوری به اصفهان یک روزه است اظهارداشت: رئیس جمهور  و هیأت همراه در این سفر مشکلات و مطالبات استان اصفهان را بررسی و چاره اندیشی می‌کنند.

استاندار اصفهان گفت: در این سفر یک روزه وزیران به عنوان نمایندگان هیئت دولت پاسخگوی مشکلات مردم در شهرستان‌های استان هستند و  فرمانداران و مدیران کل با احصای مهم‌ترین مسائل شهرستان‌ها و پروژه‌های مهم و اساسی از حضور نمایندگان دولت استفاده می کنند.

مرتضوی همچنین از برپایی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: فردا چهارشنبه در  میزهای خدمت، معاونان وزرا و مدیران کل به صورت حضوری و تلفنی به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی  می کنند و میزهای خدمت در دستگاه‌های اجرایی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا  آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردم هستند و مردم می‌توانند از این طریق درخواست‌های خود را مطرح کنند‌.

استاندار اصفهان  مهمترین موضوعات سفر رییس جمهور و هیات دولت موضوع زاینده رود و فلات مرکزی و فرونشست، آلودگی هوا، مشکلات اقتصادی و صنعتگران، کشاورزان و صنعت دام و طیور و هنرمندان، مسائل و مشکلات فرهنگی و موضوعات اجتماعی، خانوادگی و مسکن و راه‌های استان اصفهان برشمرد و افزود: سامانه‌ تلفنی ۱۱۱ نیز برای دریافت درخواست‌ها و مطالبات مردم در قالب سامد راه اندازی شده است که این سامانه آمادگی دریافت  مطالبات ، مشکلات و درخواست‌های مردمی  در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸صبح تا ۲۱شب می باشد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با شماره گیری شماره ۱۱۱ درخواست خود را مطرح کنند، گفت: این روش جایگزین روش‌های معمول گذشته که به‌ صورت‌ جمع آوری نامه بود، اجرا می‌شود و مردم برای ارائه درخواست‌های خود دیگر نیازی به تهیه نامه ندارند.

دکتر مرتضوی تصریح کرد:   بازدید از مناطق مختلف، دیدار و نشست با اقشار مختلف، نخبگان، شرکت در شورای اداری استان  و حضور در نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

کد خبر 1185850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha