برگزاری کلاسهای زبان و رایانه در طول تابستان در کانون ام ابیهای ملایر

ونائیان گفت: همزمان با ایام تابستان و اوقات فراغت کلاسهای مختلفی از جمله زبان انگلیسی و رایانه نیز در کانون ام ابیهای ملایر تشکیل می‌شود.

«زهرا ونائیان» درگفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری  ام ابیها در مجموعه موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا فعالیت دارد که این موسسه از سال 85 ثبت رسمی شده و کانون نیز دو سال بعد در ابن موسسه بیت الزهرا شکل گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو فعال دارد گفت: برنامه های ابن مرکز بسیار گسترده است.

مدیر کانون فرهنپی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه 26هر ماه بیش از یکصد بسته معیشتی از سوی این مرکز مردمی و با کمک خیرین در بین خانواده های زیر پوشش این مرکز  توزیع می شود افزود:برگزاری برنامه های مناسبتی در اعیاد و جشن ها، برنامه های عزاداری و.. در مناسبت‌های مختلف و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون و مرکز است.

 

وی  اضافه کرد: برگزاری  سفره صلوات و سفره ویژه امام حسن(ع) ، برگزاری مرسم قرائت حدیث کسا ، زیارت عاشورا و.. نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از دیگر برنامه های کانون ام ابیها است.

وناییان در ادامه افزود:: همزمان با ایام تابستان و اوقات فراغت  کلاسهای مختلفی نیز در کانون ام ابیهای ملایر با حضور خواهران و اعضای کانون  در این کانون برگزار می‌شود.

وی از  برگزاری کلاسهای زبان انگلیسی، رایانه،  کلاسهای قرآن در رشتهای مختلف تجوید، تفسیر، روخوانی و روانخوانی در این کانون در ایام تابستان خبر داد و گفت: کلاسهای زبان و رایانه با توجه به هزینه مربیان آموزشی با  هزینه  اما با قیمت بسیار مناسب خواهد بود.

 وی با بیان اینکه این کلاس ها ار ابتدای تیر ماه شروع و در طول تابستان ادامه دارد گفت: همزمان با این ایام برنامه های اعیاد قربان و  غدیر را نیز در ابن کانون خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1185936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha