جهش تکواندو در سیستان و بلوچستان

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه باید رشته تکواندو در هر شهرستان سیستان و بلوچستان امکانات خودش را داشته باشد، گفت: سیستان وبلوچستان از لحاظ تربیت مربی رشته تکواندو جهش بزرگی را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو در ویژه برنامه ورزشی شبکه استانی هامون(سیستان و بلوچستان) بیان داشت: واقعا مشکلات استان سیستان و بلوچستان را از نزدیک حس کردم؛ بزرگترین مشکل این استان این است که  فاصله زیادی با مرکز دارد، این امر سبب شده که یک مقدار از امکانات و رشته تکواندو دور بماند و حتی متوجه شدم این فاصله در داخل استان خیلی زیاد است.

 

رئیس فدراسیون  تکواندو ادامه داد:  به  هر استانی که سفر می کنم با پیشکسوتان و بزرگان مجمع تکواندوی آن استان جلسه می گذارم و حرفها و گله های آن را گوش می دهم و سعی می کنم چاره ای برای آن بیندیشم.

 

 ساعی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان مجمع تکواندو با حضور پیشکسوتان برگزار شد و با آنها صحبت کردم، متوجه شدم که در داخل استان باید کاری کنیم که  هر شهرستانی در تکواندو امکانات خودش را داشته باشد.

 

وی  به طرح زکات در رشته تکواندو  اشاره کرد و گفت: در راستای  این طرح استانهای کم برخوردار کمک بیشتری می شوند و بیشترین کمک را به استان سیستان و بلوچستان کرده ایم؛  اختصاص پنچ تخته دشک  به استان  و تعداد زیادی لباس تکواندو از جمله این اقدامات است.

 

رئیس فدراسیون  تکواندو سیستان وبلوچستان گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  تشکر  می کنم زیرا که توافق های بسیار خوبی را با هم انجام دادیم؛ قرار شد در بحث های فنی، نیرو و مربی به استان اعزام کنیم و مدیرکل قول دادند هزینه های رفت و آمد و  و اسکان مربیان برعهده بگیرند و فدراسیون حقوق آن مربی را پرداخت می کند.

 

ساعی بابیان اینکه پتانسیل های بسیار خوبی در رشته تکواندو در سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: سیستان وبلوچستان از لحاظ  تربیت مربی رشته تکواندو جهش بزرگی را خواهد داشت.

کد خبر 1185943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha