اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون پرورش فکری آستارا‌

نظیری از اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در طول ایام تابستان در مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بندر آستارا خبر داد.

«شهرزاد نظیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: برنامه‌های تابستانی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آستارا به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه کلاس‌های کانون در طول تابستان در شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود، افزود: گروه‌های سنی چهار تا ۱۸ سال می‌توانند برای نام‌نویسی در کلاس‌های تابستانی اقدام کنند.

 

وی از آغاز ثبت‌نام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان در مرکز شماره یک کانون پرورشی فکری آستارا ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به مراکز پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در کلاس‌های تدارک دیده شده شرکت کنند.

 

نظیری گفت: کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان امسال با شعار« تابستانی شاد و به یادماندنی با تجربه‌های ارزنده» برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی، هنری، علمی، ورزشی، فکری، ادبی و ... در کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا در طول ایام تابستان، اظهارکرد: این کلاس‌ها با بهره‌گیری از اساتید و مربیان رشته‌های مختلف برای دختران و پسران برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا گفت: کلاس‌های داستان و شعر، نقاشی و طراحی، فن بیان و اجرا، سفالگری، رباتیک، نوشتن خلاق، قرآن و حدیث، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، موسیقی کودک، خوشنویسی و مهارت‌های زندگی از جمله کلاس‌هایی است که در طول تابستان برای شرکت کنندگان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

 

نظیری خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک واقع در باغ ملی مراجعه یا با شماره ۴۳۸۱۳۴۲۱-۰۱۳ تماس بگیرند.

کد خبر 1185962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha