اشتغالزایی برای هزار نفر با بهره برداری از طرح توسعه مجتمع فرزاد

فلاحی با بیان اینکه طرح توسعه مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: راه اندازی این واحد تولیدی، بیش از هزار نفر اشتغال مستقیم را در پی خواهد داشت.

«علی اکبر فلاحی» در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی از مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: امروز کار تولیدی و اقتصادی کردن در کشور در واقع یک جهاد است که امید می رود خداوند کمک کند تا بتوانیم روز به روز با ایجاد اشتغال و تولید بیشتر، خدمات بیشتری را به مردم و کشور ارائه کنیم.

 

وی با بیان اینکه کاشی و سرامیک مجتمع فرزاد امروز به کشورهای زیادی صادر می شود، افزود: این واحد صادر کننده و کارآفرین نمونه کشوری شده است و اشتغال آفرینی چندین ساله در استان داشته است، اینها با کار و تلاش خستگی ناپذیری دنبال شده است.

 

مدیر مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد بیرجند با اشاره به اینکه انتظار می رود که مدیران استان با تلاش بیشتر چراغ های نیمه خاموش واحدهای تولیدی و صنعتی استان را روشن کنند، گفت: خراسان جنوبی استانی هم مرز با افغانستان و دارای زیرساخت های پایین برای صنعت است، لذا هر فردی که اینجا اشتغالزایی برای مردم می‌کند سرباز خط مقدم جبهه تولید است و باید حمایت شود، امید است با کمک و لطف خدا و همت مسئولان بتوانیم بیشتر کار کنیم.

 

فلاحی با اشاره به اینکه کارخانه تولید کاغذ یکی از واحدهای تولیدی در حال ساخت مجتمع فرزاد است، گفت: این واحد تولیدی در آینده برای حدود 10 هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم و صنایع تبدیلی و جانبی در بر خواهد داشت، البته همکاری و همدلی و همیاری از مسئولان می خواهم تا در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

 

وی گفت: در حال حاضر حدود هزار نفر مستقیم به طور مستقیم در رابطه با مجتمع صنعتی فرزاد مشغول بکار هستند که پس از راه اندازی طرح توسعه این اشتغال به حدود دو هزار نفر به طور مستقیم خواهد رسید، چراکه صنعت کاغذ جزو صنعت مادر محسوب می شود و زیرمجوعه های زیادی دارد.

 

 

 

کد خبر 1185993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha