دیدار و گفتگو با مردم مهمترین محور برنامه های سفرهای هیات دولت است

جانثاری با اشاره به رویکرد سفر هیات دولت به اصفهان گفت: دیدار و گفتگو با مردم و رسیدگی و پاسخگویی به دغدغه ها و نیازهای آنان مهمترین محور برنامه های سفرهای هیات دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا جانثاری« عصر روز چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری پیرامون برنامه های سفر هیات دولت به استان اصفهان اظهارداشت: دیدار و گفتگو با مردم و رسیدگی و پاسخگویی به دغدغه ها و نیازهای آنان مهمترین محور برنامه های سفرهای هیات دولت بوده و به همین خاطر کمتر افتتاح پروژه در دستور کار و سفرها قرار گرفته است.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: کلنگ زنی و آغاز پروژه در هیچ شهرستانی نداریم و تنها یک افتتاحیه و بیشتر تمرکز بر بازدیدهای میدانی و گفتگو با مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی صورت گرفته تا وزرا و معاونین رئیس جمهور به شهرستان ها سفر کنند، تصریح کرد: 11 وزیر و چهار معاون رئیس جمهور را در این سفر همراهی خواهند که حجت الاسلام رئیسی به مناطق محروم و صنایع بزرگ به صورت سرزده خواهند رفت.

جانثاری ادامه داد: وزیر کشور به هرند ، کوهپایه و ورزنه، رئیس سازمان برنامه و بودجه به  اردستان، وزیر جهاد کشاورزی به  کاشان ، آران و بیدگل ، خمینی‌شهر و فلاورجان،  وزیر ورزش‌ و جوانان به سمیرم،  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به لنجان و مبارکه،  وزیر نیرو به فریدن و چادگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به  دهاقان و شهرضا، وزیر بهداشت به بوئین‌میاندشت و فریدونشهر،  وزیر اقتصاد و دارایی به خوانسار و گلپایگان،  رئیس سازمان انرژی اتمی به نطنز،  وزیر آموزش‌وپرورش به  شاهین‌شهر و برخوار،  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نائین و خوروبیابانک،  سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به نجف‌آباد و تیران و کرون و  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به جرقویه سفر می کنند.

 

وی یادآورشد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کلانشهر اصفهان موضوعات مربوط به وزارتخانه و همچنین مسائل و دغدغه های مردم را بررسی خواهد کرد.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد:  هر کدام اعضای هیات دولت علاوه بر اینکه متناسب با ماموریت سازمانی خود به نیازها و چالش های می پردازند، نماینده عالی دولت هستند و همه مسائل را بررسی و جهت طرح موضوع در جلسه شورای اداری جمع بندی می کنند.

 

به گفته وی، مردم نباید احساس کنند چون وزیر و یا معاون مرتبط با دغدغه آنان در شهرستان محل زندگی حاضر نشده پس مشکلات آن ها باقی خواهد ماند در حالی که تمامی درخواست ها، نگرانی و نارضایتی ها به مقام مسئول خواهد رسید.

 

جانثاری سامانه سامد 111، نامه نگاری و تحویل به نماینده رئیس جمهور، تحویل نامه به فرمانداری ها و یا اعلام درخواست و تحویل نامه به نمایندگان وزارتخانه های مستفر در ادارات کل استان اصفهان را فرصتی برای شنیدن و رسیدگی به مشکلات مردم اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نمایندگان وزارتخانه ها در ادارات کل استان اصفهان حاضر شده و از ساعت 8 صبح تا 18 دغدغه ها و نیازهای مردم را بررسی می کنند.

 

معاون استاندار اصفهان با اشاره به دغدغه ها و مطالبات مردم استان اصفهان گفت: جمع بندی نیازها توسط فرمانداران و مسئولان شهرستانی انجام شده و موضوع آب، حمل و نقل عمومی و هوای اصفهان در راس مهمترین موضوعات استانی مطرح است.

کد خبر 1186265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha