فرسودگی ۴۰ درصدی شبکه توزیع شهر ایلام

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از فرسودگی ۴۰ درصدی شبکه توزیع شهر ایلام خبر داد و گفت: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود.

«پرویز ناصری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام ضمن تاکید بر اهمیت، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب، اظهار کرد: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود.

 

مدیر عامل آبفای استان با اشاره به عزم شرکت برای تعویض کنتور‌های خراب، گفت: بالا بودن عمر کنتورها، علت خرابی بیشتر آن‌ها است و در این زمینه با برنامه ریزی مجدانه نسبت به تعویض این کنتور‌ها اقدام خواهیم نمود.

 

وی  با اشاره به فرسودگی ۴۰ درصدی شبکه توزیع شهر ایلام گفت: فرسودگی شبکه انتقال آب شهری به یکی از معضلات شهر تبدیل شده که این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

 

ناصری با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر بیشترین تاثیر را بر آبفای استان داشته از فعال شدن پلیس آب در شهر ایلام خبر داد و گفت: با هدف آگاهی بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، پلیس آب در راستای نظارت، شناسایی و برخورد با مشترکین پرمصرف در شهر ایلام تشکیل شده است.

کد خبر 1186319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha