برگزاری کارگاه آموزشی امور مالیاتی نمایندگان شرکت های بیمه استان مرکزی

کارگاه آموزشی امور مالیا‌تی نمایندگان شرکت های بیمه برای اولین بار در استان مرکزی توسط شورای هماهنگی شرکت های بیمه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی قطبی» در این که برای اولین بار در استان مرکزی انجام شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه و کارگاه آموزشی، آموزش نحوه تنظیم اظهار نامه های مالیاتی و همچنین آشنایی با قوانین و بخشنامه های  سازمان امور مالیاتی به نمایندگان بیمه در استان است  تا  بتوانند به بهترین نحو فعالیت اقتصادی و فروش بیمه خود را انجام دهند.

 

مدیرکل بیمه ایران و رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی، افزود: صنعت بیمه یک مجموعه است که تعامل خوبی با امورمالیاتی برقرار کرده است.

 

وی ادامه داد: از دیگر اهداف تشکیل این جلسه می توان به ایجاد اتحاد و حس همدلی بیشتر بین نمایندگان بیمه در استان اشاره کرد تا بتوانند بیش از پیش در راستای پیشبرد اهدافشان در شبکه فروش و اقتصاد کشور گام بردارند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزاری این جلسات آموزشي ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اهمیت به آموزش برای ارتقای دانش نمایندگان بیمه بسیار حائز اهمیت است؛ لذا از آنها درخواست می شود در این خصوص تلاش بیشتری را صورت دهند.

 

قطبی گفت: در سال گذشته ۱۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه در استان تولید شده و بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان نیز  خسارت پرداخت شده است؛ اما آمارضریب نفوذ بیمه در استان نسبت به کل کشور که ۲ و نیم درصد می‌باشد مناسب نیست؛ چرا که این ضریب در استان مرکزی به عدد یک و نیم رسیده است.وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این قبیل آموزشها، سبب رفع دغدغه های جنبی شبکه فروش خواهد شد که بتوانند با فراق بال به فعالیت خود بپردازند.
 

مدیر کل بیمه ایران استان مرکزی ادامه داد: پایین بودن ضریب نفوذ بیمه، نشان از عدم ورود صنعت بیمه در منازل مردم دارد و با توجه به اینکه یکی از نکات مهم برای مسئولان استان بیمه آتش سوزی منازل است، پس نمایندگان بیمه باید برای آگاه سازی مردم و جلوگیری از خسارت به سرمایه  آنها هنگام رخداد حوادث، آنها را با بیمه هایی همچون بیمه آتش سوزی بیش از پیش آشنا کنند.

 

وی گفت: ۹۷ درصد آمار شرکت های بیمه دست نمایندگان است که بیشتر به سمت صدور بیمه اتومبیل گرایش دارند؛ اما نماینده ای موفق خواهد بود که بر روی بیمه های خرد همچون بیمه آتش سوزی کار کند.

 

رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان مرکزی نیز ضمن ابراز خوشحالی از اولین گردهمایی نمایندگان و مدیران صنعت بیمه در استان بیان کرد: این همایش و کارگاه، علاوه بر افزایش سطح دانش شبکه فروش، گامی موثر برای ایجاد تعامل بیشتر و مشارکت  بین شرکت های بیمه ای فارغ از رقابت و نام شرکت ها ،تشکیل شده  است.

 

«الهام نعمت پور» گفت: همایش فوق با حضور ۲۱ شرکت بیمه و ۳۸۰ نفر شرکت کننده برای رفع مشکلات همکاران در سایه هم اندیشی و مشارکت جمعی تشکیل شده است. و مدیران شعب شرکتها در این راستا همگی دوش به دوش نمایندگانشان حضور داشتند.

 

وی اافزود:امید است با همراهی شورای هماهنگی شرکتهای بیمه  از طریق مدیریت صحیح و حمایت از نمایندگان صنعت بیمه، برای رفع مشکلات شبکه فروش اقدامات موثری انجام شود.

کد خبر 1186436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha